Keskeneräistä...

Olen niin innoissani näistä Olga-sukista, että pakko laittaa näytille, vaikka ovatkin kesken.
Eilen siivotessani hyllyjä, käteeni osui Olga-sukan ohje. Olin sen joskus tulostanut netistä, mutta en ole tohtinut alkaa tekemään, koska olen ollut ihan varma, että enhän sitä osaa - on se sen verran mutkikkaan näköinen.
Otin sitten kuitenkin tikut esiin ja ryhdyin kokeilemaan. Työn edetessä soimasin itseäni, että turhaa työtä teet, ei ne onnistu. Vaan mitä enemmän tein, sitä suurempi oli hämmästykseni, kun huomasin, että siitä tuleekin ihan sen näköinen kuin pitää! =)
Ihan pakko oli vaan jatkaa ja jatkaa. Ja tähän kohtaan pääsin eilen illalla.


Sitäkin itsekseni ihmettelin, että miten uskomattoman helppo malli tämä sitten loppujen lopuksi oli! Vielä kun saisi sen toisen aikaiseksi... ;)
Yrittää kannattaa aina!!

KIITOS, IHANAISET, KAIKISTA KIVOISTA KOMMENTEISTANNE!!
ANTOISAA TIISTAI-PÄIVÄÄ!

Kommentit

  1. Kivan näköiset Olga sukat tulossa. Saisiko näistä ohjeen?
    Tuli mieleen mummani jonka nimi oli Olga ja kutoi aina sukkia tai lapasia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mate laitoin sulle linkin näihin sukkiin blogiisi.
      Minunkin mammani kutoi aina, sitten äitini ja nyt minä yritän... saa sitten joskus nähdä, jatkuuko perinne.

      Poista
  2. Noista sukistasi tulee kertakaikkisen ihanat :)

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Kiitos, kun piristät minua kommentillasi!

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Tunnustus

Joulukalenteri luukku n:o 18

Camee-koru